🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do SEAT CORDOBA II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Obudowa rozrządu TOPRAN 116 527
Obudowa rozrządu TOPRAN 116 527
Strona zabudowy: wewnątrz, Materiał: Poliamid 6.6, GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
72,17 zł
72,17 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub, mocowanie wałka rozrządu TOPRAN 119 151
Zestaw śrub, mocowanie wałka rozrządu TOPRAN 119 151
Wymiar gwintu: M 6, Długość całkowita [mm]: 60, Rozmiar klucza: 6, średnica zewnętrzna [mm]: 1...
13,21 zł
13,21 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu VAICO V10-4428
Obudowa rozrządu VAICO V10-4428
91,04 zł
91,04 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

SEAT CORDOBA II – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie SEAT CORDOBA II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

SEAT CORDOBA II – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu SEAT CORDOBA II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu SEAT CORDOBA II – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu SEAT CORDOBA II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.