Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do SEAT CORDOBA II

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: od strony czołowej, Grubość [mm]: 10, Ciężar [kg]: 0.01, Materiał: ACM (polia...
30,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony czołowej, Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny, Szerokość 1 [mm]: 10, ś...
18,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 6, Wysokość 2 [mm]: 7, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [m...
16,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
86,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 8, średnica wewnętrzna [mm]: 27, średnica zewnętrzna [mm]: 42
18,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 8, średnica wewnętrzna [mm]: 27, średnica zewnętrzna [mm]: 42
24,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony czołowej, Grubość [mm]: 8, Ciężar [kg]: 0.009, Materiał: FPM (fluor...
15,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość 1 [mm]: 8, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 42, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 27
17,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 8, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 27, średnica zewnę...
15,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
11,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Aluminium, ACM (poliakryl-kauczuk)
50,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony czołowej, Grubość [mm]: 8, Ciężar [kg]: 0.009, Materiał: FPM (fluor...
21,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa, Materiał uszczelnienia wargowego: ACM (poliakryl-kau...
58,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 8, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 27, średnica zewn�...
26,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość 1 [mm]: 8, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny, Ochrona pr...
19,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 8, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 27, średnica zewn�...
26,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Uszczelniacz wałka rozrządu – SEAT CORDOBA II

W samochodzie SEAT CORDOBA II uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie SEAT CORDOBA II – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie SEAT CORDOBA II, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie SEAT CORDOBA II?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie SEAT CORDOBA II, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).