8 produktów
Wybierz auto
0479116527
Strona zabudowy: Wewnątrz
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
72,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091576301
62,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104428
91,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116545
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
75,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 54
Wymiar gwintu: M6
Rozwiń więcej danych
74,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116533
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Pp (polipropylen)
51,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
51,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116525
Strona zabudowy: Wewnątrz
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
71,75
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104425
105,45
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
105,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie VW GOLF PLUS to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu VW GOLF PLUS rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW GOLF PLUS nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.