Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do VW TOURAN II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Góra

Materiał: Pp (polipropylen)

51,28

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

51,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole

Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

75,86

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

75,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Wewnątrz

Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

71,75

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

71,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,45

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

105,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TOURAN II

VW TOURAN II – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie VW TOURAN II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

VW TOURAN II – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu VW TOURAN II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu VW TOURAN II – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW TOURAN II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.