6 produktów
Wybierz auto
TOP118670
Strona zabudowy: Głowica cylindra, zewnętrzny, góra
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
72,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
72,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104426
62,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
62,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116533
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Pp (polipropylen)
50,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
50,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116525
Strona zabudowy: Wewnątrz
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
70,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
70,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116545
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, na dole
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
74,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
74,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV104425
90,88
zł/szt.
Kraków: pt. 21.02
U ciebie: pt. 21.02
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie VW TOURAN II to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu VW TOURAN II rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu VW TOURAN II nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.