Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do AUDI TT I (8N)

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 1195, Ciężar [kg]: 0.3, Ilość żeber: 6, jednostronny/dwustronny: dwustronny
51,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.209
68,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1195, Ilość żeber: 6
58,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.119
52,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 6
40,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1195, Ilość żeber: 6
48,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 6
29,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1195, Ilość żeber: 6, jednostronny/dwustronny: dwustronny
57,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1120, Ilość żeber: 6
34,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1195, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
69,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1320, Ciężar [kg]: 0.188, Ilość żeber: 6, jednostronny/dwustronny: dwustronny
57,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1195, Ilość żeber: 6
37,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1123, Szerokość [mm]: 21.36, Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien...
40,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 6, dla długości paska klinowego [mm]: 1195
70,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 06A 260 849 E, Długość [mm]: 1195, Ilość żeber: 6, jednostronny/dwustronny: dwu...
64,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość żeber: 6, dla długości paska klinowego [mm]: 1120
35,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1125, Ilość żeber: 6
28,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1195, Ciężar [kg]: 0.3, Ilość żeber: 6, jednostronny/dwustronny: dwustronny
53,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1120, Ilość żeber: 6
45,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1195, Ilość żeber: 6
72,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu AUDI TT I (8N)

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu AUDI TT I (8N). Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu AUDI TT I (8N).

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie AUDI TT I (8N)

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie AUDI TT I (8N) może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

AUDI TT I (8N) – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie AUDI TT I (8N) pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.