58 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03656PK1744
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: INAFB6PK1735
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1270
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556DPK1841
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656DPK1853
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03656PK1250
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DEN6PK1733
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987948481
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SNRCA6DPK1840
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03556PK1743
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987947981
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: INAFB6DPK1825
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987946208
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0369VKMV6DK1841
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRU0819073
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGA6PK1733
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0369VKMV6PK1253
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG4918100300
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1118111800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGA6DPK1841
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu VOLVO C70 I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu VOLVO C70 I.