🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do CHRYSLER 300 M

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 681
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 681
Ilość zębów: 201, Długość [mm]: 1608, Szerokość [mm]: 30, Podział zębów: 8
110,81 zł
110,81 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BLUE PRINT ADA107501
Pasek rozrządu BLUE PRINT ADA107501
Ilość zębów: 201, Szerokość [mm]: 30, Ciężar [kg]: 0.278, Pasek: z zębami o zaokrąglonym p...
165,73 zł
165,73 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5674XS
Pasek rozrządu GATES 5674XS
Ilość zębów: 201, Długość [mm]: 1608, Szerokość [mm]: 30, Materiał: HNBR (uwodorniony Acry...
89,34 zł
89,34 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94864
Pasek rozrządu DAYCO 94864
Ilość zębów: 201, Szerokość [mm]: 30
82,41 zł
82,41 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER

Pasek rozrządu CHRYSLER 300 M – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie CHRYSLER 300 M pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu CHRYSLER 300 M – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.