Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do CHRYSLER 300 C I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 681

Ilość zębów: 201

Długość [mm]: 1608

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94864

Ilość zębów: 201

Szerokość [mm]: 30

80,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

80,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5674XS

Ilość zębów: 201

Długość [mm]: 1608

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

88,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BLUE PRINT ADA107501

Ilość zębów: 201

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

158,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER 300 C I

Pasek rozrządu CHRYSLER 300 C I – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie CHRYSLER 300 C I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu CHRYSLER 300 C I – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.