W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do FORD MAVERICK

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu GATES 5508XS

Ilość zębów: 129

Długość [mm]: 1229

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

127,57

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

127,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94801

Ilość zębów: 129

Szerokość [mm]: 25.4

62,84

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

62,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 423

Ilość zębów: 129

Długość [mm]: 1229

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

63,32

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT978

Ilość zębów: 129

Szerokość [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,44

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

74,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD MAVERICK

Pasek rozrządu FORD MAVERICK – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie FORD MAVERICK pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu FORD MAVERICK – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.