4 produkty
Wybierz auto
0341467860
Szerokość [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041815015834B
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR711708
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
14,52
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
14,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
15,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD MAVERICK uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie FORD MAVERICK, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie FORD MAVERICK, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).