Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do LANCIA YPSILON IV

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 129

Szerokość [mm]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

58,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

58,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 129

Długość [mm]: 1032

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

59,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 129

Szerokość [mm]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

57,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 129

Długość [mm]: 1032

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

53,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 129

Szerokość [mm]: 22

49,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

49,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA YPSILON IV

Pasek rozrządu LANCIA YPSILON IV – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie LANCIA YPSILON IV pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu LANCIA YPSILON IV – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.