Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do TOYOTA MR 2

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

261,26 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,41 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
67,69 zł
67,69 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
109,73 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
127,81 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,03 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
152,93 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
110,68 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
94,38 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
75,38 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,26 zł
74,26 zł

Dostawa na środę, 15 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,93 zł
63,93 zł

Dostawa na wtorek, 14 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację TOYOTA

Części zamienne do TOYOTA

Pasek rozrządu TOYOTA MR 2 – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie TOYOTA MR 2 pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu TOYOTA MR 2 – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.