7 produktów
Wybierz auto
MAL01184N0
Średnica cylindra [mm]: 72.5
Numer komponentu: 1. r 1,2 n
56,01
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800070910050
Ilość: 3
Numer komponentu: 63129, 63132, 63135
Rozwiń więcej danych
71,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
71,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030810270000
Średnica cylindra [mm]: 72.5
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.5mm 005 p goe13, 2.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
62,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01184N1
Średnica cylindra [mm]: 73
Numer komponentu: 1. r 1,2 n
60,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800070910025
Ilość: 3
Numer komponentu: 63128, 63131, 63134
Rozwiń więcej danych
60,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0810270700
Średnica cylindra [mm]: 73
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.5mm 005 p goe13, 2.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
67,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800070910000
Ilość: 3
Numer komponentu: 63127, 63130, 63133
Rozwiń więcej danych
60,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie CHEVROLET SPARK Spark III znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark III wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie CHEVROLET SPARK Spark III liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.