14 produktów
Wybierz auto
FREFR10382300
Średnica cylindra [mm]: 80
Numer komponentu: 1.2,5crp 2.2p 3.2p
90,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
90,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800116010000
Ilość: 3
Numer komponentu: 66486, 66487, 66488
Rozwiń więcej danych
104,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
104,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842200000
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 2.0mm 231 cr p goe12, 2.5mm 007 mol p kv1, 2mm 005ifu molp go12
Rozwiń więcej danych
100,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
100,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842490700
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Numer komponentu: 1.75mm 005ifu p f14, 2.0mm 007 ck p kv1, 2.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
98,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842200700
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Numer komponentu: 2.0mm 231 cr p goe12, 2.5mm 007 mol p kv1, 2mm 005ifu molp g12
Rozwiń więcej danych
120,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
120,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843600000
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1.2mm 001if cr st, 1.2mm 026 p goe13, 2.5mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
42,73
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS001130N1
Średnica cylindra [mm]: 84.25
Numer komponentu: 1. et 2,5 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 2,0 cr
142,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
142,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS001130N2
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Numer komponentu: 1. et 2,5 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 2,0 cr
142,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
142,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800116010050
Ilość: 3
Numer komponentu: 66489, 66490, 66491
Rozwiń więcej danych
103,14
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
103,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476021RS001130N0
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1. et 2,5 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 2,0 cr
124,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
124,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS001190N0
Średnica cylindra [mm]: 80
Numer komponentu: 1.et2,00 2,90 p, 2.m1,75 2,90 if, 3. u2,00 2,70 p
119,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
119,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842490000
Średnica cylindra [mm]: 80
Numer komponentu: 1.75mm 005ifu p f14, 2.0mm 007 ck p kv1, 2.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
94,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800120610000
Wymiar standardowy [std]: 1
94,75
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
94,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS001190N2
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Numer komponentu: 1.et2,00 2,90 p, 2.m1,75 2,90 if, 3. u2,00 2,70 p
137,37
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
137,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie NISSAN X-TRAIL III znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie NISSAN X-TRAIL III wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie NISSAN X-TRAIL III liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.