6 produktów
Wybierz auto
KOL40892600
Długość [mm]: 70.481
Otwór o śr [mm]: 80.019
Rozwiń więcej danych
463,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
463,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742200700
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
666,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
666,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00125001
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.25
Rozwiń więcej danych
263,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
263,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00125000
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
258,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
258,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742490000
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
365,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
365,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742490700
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
377,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
377,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie NISSAN X-TRAIL III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie NISSAN X-TRAIL III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie NISSAN X-TRAIL III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.