6 produktów
Wybierz auto
GET0842200700
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Numer komponentu: 2.0mm 231 cr p goe12, 2.5mm 007 mol p kv1, 2mm 005ifu molp g12
Rozwiń więcej danych
119,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
119,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS001130N2
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Numer komponentu: 1. et 2,5 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 2,0 cr
142,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
142,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021RS001130N1
Średnica cylindra [mm]: 84.25
Numer komponentu: 1. et 2,5 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 2,0 cr
142,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
142,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842200000
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 2.0mm 231 cr p goe12, 2.5mm 007 mol p kv1, 2mm 005ifu molp go12
Rozwiń więcej danych
109,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
109,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800057110000
Ilość: 3
Numer komponentu: 62752, 62754, 62756
Rozwiń więcej danych
96,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
96,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476021RS001130N0
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1. et 2,5 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 2,0 cr
124,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
124,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie RENAULT KOLEOS I znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie RENAULT KOLEOS I wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie RENAULT KOLEOS I liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.