17 produktów
Wybierz auto
047603074N0
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,0 cr
45,18
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
45,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0813960000
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.5mm 026 p f14, 3.0mm 231 nt st
Rozwiń więcej danych
103,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047603048N2
Średnica cylindra [mm]: 81.51
Numer komponentu: 1. r2,5 iw crk, 2. m 2,0 ifu p, 3. dsf 3,0 cr
72,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL03074N1
Średnica cylindra [mm]: 84.25
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,0 cr
50,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
50,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047602816N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r 2,0 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 3,0 cr
121,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
121,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047603048N1
Średnica cylindra [mm]: 81.26
Numer komponentu: 1. r2,5 iw crk, 2. m 2,0 ifu p, 3. dsf 3,0 cr
76,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842100000
Średnica cylindra [mm]: 81
Numer komponentu: 2.0mm 005ifu p f14, 2.5mm 001iw ck p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
106,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
106,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETER1004900
Średnica cylindra [mm]: 81.01
Wymiar standardowy [std]: 1
72,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB19048
70,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
70,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843430000
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 2.0mm 001 ck kv1, 2.0mm 005ifu kv1, 3.0mm 231 cr goe13
Rozwiń więcej danych
133,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
133,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843310700
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Alternatywnie: 1
Rozwiń więcej danych
118,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
118,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL02816N1
Średnica cylindra [mm]: 83.25
Numer komponentu: 1. r 2,0 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 3,0 cr
125,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
125,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL033RS001010N2
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1. r 1,75 crk
178,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
178,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL033RS001010N1
Średnica cylindra [mm]: 83.25
Numer komponentu: 1. r 1,75 crk
178,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
178,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476033RS001010N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r 1,75 crk, 2. m2,0 ifu mo, 3. dsf 3,0 cr
154,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
154,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL02825N0
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1. r 1,2, 2. nm 1,50 p, 3. 3s 2,0 cr
82,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
82,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047603048N0
Średnica cylindra [mm]: 81.01
Numer komponentu: 1. r2,5 iw crk, 2. m 2,0 ifu p, 3. dsf 3,0 cr
72,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie VW PHAETON znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie VW PHAETON wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie VW PHAETON liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.