Powiadom mnie o dostępności

Pierścienie tłokowe do VW PHAETON

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica cylindra [mm]: 84, Numer komponentu: 1. R 1,2 N, 2. NM 1,5 P, 3. 3S 2,0 Cr
44,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 81.01, Wymiar standardowy [STD]: 1
71,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 83.25, Numer komponentu: 1. R 2,0 CrK, 2. M2,0 IFU Mo, 3. DSF 3,0 Cr
130,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 83.5, alternatywnie: 1, Numer komponentu: 1.75mm 001 GDC ST, 2.0mm 005IFU M...
141,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 84, Numer komponentu: 1.2mm 001 NT ST, 1.5mm 026 P F14, 2.0mm 712 CR ST, Wy...
64,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 83, Numer komponentu: 2.0mm 001 CK KV1, 2.0mm 005IFU KV1, 3.0mm 231 CR GOE1...
139,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 83.5, Numer komponentu: 1. R 1,75 CrK
178,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 84.5, Numer komponentu: 1.2mm 001 NT ST, 1.5mm 026 P F14, 3.0mm 231 NT ST, ...
103,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 81, Numer komponentu: 2.0mm 005IFU P F14, 2.5mm 001IW CK P KV1, 3.0mm 231 C...
110,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 81.01, Numer komponentu: 1. R2,5 IW CrK, 2. M 2,0 IFU P, 3. DSF 3,0 Cr
71,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 81.26, Numer komponentu: 1. R2,5 IW CrK, 2. M 2,0 IFU P, 3. DSF 3,0 Cr
76,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 81.51, Numer komponentu: 1. R2,5 IW CrK, 2. M 2,0 IFU P, 3. DSF 3,0 Cr
76,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 83, Numer komponentu: 1. R 1,75 CrK, 2. M2,0 IFU Mo, 3. DSF 3,0 Cr
151,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 83, Numer komponentu: 1. R 2,0 CrK, 2. M2,0 IFU Mo, 3. DSF 3,0 Cr
113,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica cylindra [mm]: 89, Numer komponentu: 1. R 1,2, 2. NM 1,50 P, 3. 3S 2,0 Cr
81,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Zastosowanie pierścieni tłokowych w samochodach VW PHAETON

Pierścienie tłokowe w aucie VW PHAETON znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.

VW PHAETON – budowa pierścieni tłokowych

Pierścienie tłokowe w samochodzie VW PHAETON wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie VW PHAETON liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.

Jakie są rodzaje pierścieni tłokowych?

Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.