6 produktów
Wybierz auto
MEY1001991014
Rodzaj skrzyni biegów: Dla automatyki skrzyni 8-biegowej
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
261,25
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
261,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
COR49108880
Rodzaj mocowania: Łożysko hydrauliczne załączane elektrycznie
299,44
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
299,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
COR49108878
Rodzaj mocowania: Łożysko hydrauliczne załączane elektrycznie
319,04
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
319,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB172192
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 2.05
Rozwiń więcej danych
261,37
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
261,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
041849387387
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
384,93
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
384,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY1001991017
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj mocowania: Łożysko hydrauliczne załączane elektrycznie
268,36
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
268,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie AUDI Q7 II (4M). To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd AUDI Q7 II (4M) mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie AUDI Q7 II (4M) ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.