6 produktów
Wybierz auto
NTYZPSCH070
Strona zabudowy: Z przodu
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
145,45
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
145,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESCRMPACRH
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Ciężar [kg]: 0.417
Rozwiń więcej danych
109,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
109,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESCRMPACFR
Ciężar [kg]: 2.385
Długość opakowania [cm]: 19.5
Rozwiń więcej danych
210,19
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
210,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550CRMCARF
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 1.295
171,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
171,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR483504
Strona zabudowy: Z przodu
83,74
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
83,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP514605
Strona zabudowy: Oś przednia
91,86
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
91,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie CHRYSLER PACIFICA. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd CHRYSLER PACIFICA mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie CHRYSLER PACIFICA ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.