7 produktów
Wybierz auto
MCA02994
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 1.11
Rozwiń więcej danych
97,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
97,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA04315
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 2.2
Rozwiń więcej danych
141,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
141,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049031254
Masa [g]: 648
56,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
56,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049031255
Masa [g]: 1423
233,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
233,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049031267
Masa [g]: 1045
124,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
124,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040115693
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 0.603
Rozwiń więcej danych
129,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
129,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA04370
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
97,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
97,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD ESCORT. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD ESCORT mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie FORD ESCORT ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.