7 produktów
Wybierz auto
MCA04370
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.08
Rozwiń więcej danych
94,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
94,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA04315
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 2.2
Rozwiń więcej danych
138,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
138,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP301814
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
72,89
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
72,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040115693
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 0.603
Rozwiń więcej danych
125,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
125,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049031254
Masa [g]: 648
55,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
55,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049031255
Masa [g]: 1423
227,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
227,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
049031267
Masa [g]: 1045
121,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
121,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD ESCORT VI. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD ESCORT VI mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie FORD ESCORT VI ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.