4 produkty
Wybierz auto
MAG030607020759
37,22
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 1.502
Rozwiń więcej danych
253,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
253,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0.912
Rozwiń więcej danych
187,56
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
187,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7141300018
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
191,66
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
191,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD FIESTA VII. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD FIESTA VII mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie FORD FIESTA VII ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.