9 produktów
Wybierz auto
Wersja: Dv5fd
102,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
102,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
56,67
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 0
Rozwiń więcej danych
74,71
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
61,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
61,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 3.075
Rozwiń więcej danych
93,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
93,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Dv5fd
105,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
105,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
81,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
81,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD FIESTA VII. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FORD FIESTA VII, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.