6 produktów
Wybierz auto
HAR357128
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
59,27
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
59,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042250930057
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
123,77
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
123,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
60,67
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
60,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEDTED41301
Strona zabudowy: Z obu stron
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
51,60
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
51,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM58063
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Ciężar [kg]: 0.67
Rozwiń więcej danych
92,00
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
92,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040130057
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
85,40
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
85,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD RANGER. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD RANGER mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie FORD RANGER ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.