Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD RANGER

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NGK
BOSCH
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
ERA
FAE
JPN
ABAKUS
EPS
FEBI BILSTEIN
HITACHI
METZGER

63,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

63,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: wt. 30.12

U ciebie: wt. 30.12

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

128,77

zł/szt.

Kraków: pt. 19.12

U ciebie: pt. 19.12

128,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,33

zł/szt.

Kraków: pt. 19.12

U ciebie: pt. 19.12

104,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

114,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

135,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

135,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

104,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

104,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

43,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

37,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

37,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E9125-JPN

Ilość podłączonych styków: 3

54,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

54,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0060

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,43

zł/szt.

Kraków: pt. 19.12

U ciebie: pt. 19.12

109,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

66,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-017

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

61,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96798

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,47

zł/szt.

Kraków: pt. 19.12

U ciebie: pt. 19.12

100,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93061

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,57

zł/szt.

Kraków: pt. 19.12

U ciebie: pt. 19.12

118,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10154

Ilość podłączonych styków: 3

89,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

89,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0001

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 3.075

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

102,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 7055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 18.12

91,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

25,76

zł/szt.

Kraków: pt. 19.12

U ciebie: pt. 19.12

25,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD RANGER

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD RANGER

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD RANGER. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD RANGER – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD RANGER, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD RANGER

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.