6 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 50890-t5a-003
Strona zabudowy: Z tyłu
Rozwiń więcej danych
179,32
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
179,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSHD136
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Numer seryjny: Zps-hd-136
79,46
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
79,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEEM2170
91,89
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP800148
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Ciężar [kg]: 0.77
Rozwiń więcej danych
84,82
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
84,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEDTED45366
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
233,90
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
233,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB173623
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Ciężar [kg]: 0.77
Rozwiń więcej danych
91,20
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
91,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie HONDA HR-V II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd HONDA HR-V II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie HONDA HR-V II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.