5 produktów
Wybierz auto
NTYZPSKA348
Strona zabudowy: W srodku, z przodu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
107,74
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
107,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSKA332
Strona zabudowy: Z prawej, na dole
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
126,59
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
126,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174055
Strona zabudowy: Z prawej, na dole
Ciężar [kg]: 2.748
Rozwiń więcej danych
234,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
234,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB177739
Strona zabudowy: W srodku, z przodu
Ciężar [kg]: 1.759
Rozwiń więcej danych
291,74
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
291,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177221
Strona zabudowy: Z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 2.75
Rozwiń więcej danych
212,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
212,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie KIA SORENTO III. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd KIA SORENTO III mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie KIA SORENTO III ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.