Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do MITSUBISHI LANCER VI

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Poduszka silnika FEBI BILSTEIN 105978

Strona zabudowy: Z lewej

Ciężar [kg]: 1.274

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

150,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika JAPKO GOJ5095

Strona zabudowy: Z tyłu

Szerokość [mm]: 56

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,18

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

60,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST MM-034

Strona zabudowy: Częsć tylna

Ciężar [kg]: 0.685

99,01

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

99,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST MMB-035

Ciężar [kg]: 0.608

Ilość: 1

62,13

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

62,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,77

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

41,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

38,00

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

38,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST MM-CUAGFR

Strona zabudowy: Częsć przednia

Ciężar [kg]: 0.68

76,70

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

76,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika ASHIKA GOM-5095

Strona zabudowy: Z tyłu

Szerokość [mm]: 56

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika ORIGINAL IMPERIUM 610206

Strona zabudowy: Z tyłu

44,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST MM-CS3AFR

Strona zabudowy: Częsć przednia

Ciężar [kg]: 0.63

63,50

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

63,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI LANCER VI

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie MITSUBISHI LANCER VI?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MITSUBISHI LANCER VI. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie MITSUBISHI LANCER VI?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MITSUBISHI LANCER VI mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

MITSUBISHI LANCER VI – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie MITSUBISHI LANCER VI ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.