56 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
93,56
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
93,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.83
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
122,41
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
122,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
159,42
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
159,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Masa [g]: 843
121,52
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
121,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
138,47
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
138,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 1.64
Rozwiń więcej danych
128,96
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
128,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
123,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
123,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
121,65
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
121,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, wewnątrz, z tyłu z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
125,79
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
125,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
207,46
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
207,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,23
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
77,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13347453
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
198,55
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
198,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,44
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
102,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
143,49
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
143,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
124,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
124,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
201,25
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
201,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,41
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
136,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,44
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
102,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
165,89
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
165,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
237,80
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
237,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie OPEL INSIGNIA A. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd OPEL INSIGNIA A mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie OPEL INSIGNIA A ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.