6 produktów
Wybierz auto
JPG1217901100
Strona zabudowy: Z obu stron
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
82,25
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
82,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OPMF72059
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, z przodu, oś przednia
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
63,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
63,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR330464
Ciężar [kg]: 0.76
Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
Rozwiń więcej danych
43,49
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAMT9528
Strona zabudowy: Z tyłu, z lewej, z prawej
59,52
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
59,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487130111910
54,82
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
54,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040103874
Ciężar [kg]: 0.76
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie OPEL OMEGA A. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd OPEL OMEGA A mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie OPEL OMEGA A ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.