7 produktów
Wybierz auto
041849368611
200,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8053960
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
240,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 14.05
240,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEDTED38615
Strona zabudowy: Z przodu
Wymagana ilość: 1
246,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
246,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702704026
Dla numeru oe: 112380015r
Strona zabudowy: Na dole, oś przednia
139,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702704070
Dla numeru oe: 112200006r
Strona zabudowy: Oś przednia
158,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2704031
Dla numeru oe: 113560381r
Strona zabudowy: Góra, z prawej, oś przednia
89,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie RENAULT LATITUDE. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd RENAULT LATITUDE mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie RENAULT LATITUDE ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.