7 produktów
Wybierz auto
NTYZPSTY033
46,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
46,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTM077
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 0.68
66,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
66,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550TM062
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.64
74,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600672235
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Strona zabudowy: Z tyłu
112,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
112,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY027
54,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP516739
Strona zabudowy: Oś tylna
68,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
68,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0401103060
Ciężar [kg]: 0.68
Specyfikacje asortymentowa: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
112,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
112,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie TOYOTA RAV 4 I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd TOYOTA RAV 4 I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie TOYOTA RAV 4 I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.