52 produktów
Wybierz auto
PIE708868010
319,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
319,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
04703654009
Dla numeru oe: 150101308r
202,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420026
104,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445553012510
Ilość ogniw łańcucha: 44
Wykonanie łańcucha: Simplex
70,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040109403
Ciężar [kg]: 0.167
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
48,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338707919000
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
200,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE707919200
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
204,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702977140
493,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
493,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV157RE02
254,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
254,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP7310
241,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE008
Numer seryjny: Bpo-re-008
146,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE001
118,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
118,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE005
123,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
123,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP322
Opcja wyposażenia: 24 teeth gear
223,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
223,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0654
Ilość zębów: 22
138,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0390
144,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0826
138,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE003
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
201,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
201,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE004
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
109,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
109,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420034
218,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT LAGUNA pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT LAGUNA o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT LAGUNA wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.