Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
27 produktów
Wybierz auto
310,10
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
310,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
104,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
104,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
207,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
207,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.167
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
48,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
48,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość ogniw łańcucha: 44
Wykonanie łańcucha: Simplex
121,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
121,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
200,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
200,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,59
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
102,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,95
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
137,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: 24 teeth gear
225,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
225,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
109,99
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
109,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
116,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
118,78
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
118,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
169,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
169,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.167
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
61,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
117,01
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
117,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
122,82
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
122,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
210,20
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
210,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
123,64
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
123,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
191,89
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
191,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
182,29
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
182,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT LAGUNA I pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT LAGUNA I o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT LAGUNA I wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.