33 produktów
Wybierz auto
PIE708868010
302,36
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
302,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE707919270
Ilość zębów: 20
Typ pompy: Pompa zębata
693,98
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
693,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
04703654009
Dla numeru oe: 150101308r
204,48
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
204,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420026
105,22
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
105,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338707919000
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
202,69
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
202,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE707919200
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
209,14
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
209,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH157NSNS10
360,34
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
360,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH157RERE04
174,98
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
174,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE002
202,59
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
202,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE004
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
111,06
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
111,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE006
Numer seryjny: Bpo-re-006
292,87
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
292,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPOPNS10
315,52
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
315,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510420033
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
Rozwiń więcej danych
230,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
230,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200003
123,42
zł/szt.
Kraków: pt. 25.07
U ciebie: pt. 25.07
123,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09272
Dla numeru oe: 15 00 086 50r
Ilość zębów: 20
665,74
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
665,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP625105
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
281,66
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
281,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP700850
139,29
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
139,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9036JPN
430,38
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
430,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP337
Opcja wyposażenia: 20 tooth sprocket, chain driven
994,73
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
994,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP322
Opcja wyposażenia: 24 teeth gear
228,01
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
228,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT MASTER pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT MASTER o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT MASTER wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.