37 produktów
Wybierz auto
0338704643060
314,36
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
314,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702977140
456,97
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
456,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP701988
Ilość ogniw łańcucha: 42
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch zamknięty
30,11
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
30,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADK86110
Ciężar [kg]: 0.14
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G62
Rozwiń więcej danych
45,58
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
45,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP7303
Ilość zębów: 22
311,67
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
311,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510420036
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
152,21
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
152,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX420038
Ilość zębów: 22
145,18
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
145,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP7311
580,90
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
580,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510420034
218,66
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
218,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP316
Opcja wyposażenia: Hardened sprocket
Ilość zębów: 20
429,72
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
429,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP350
200,22
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
200,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP625106
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
311,14
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
311,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10200005
103,07
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
103,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200007
215,99
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
215,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP336
377,70
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
377,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPORE003
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
197,33
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
197,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE008
Numer seryjny: Bpo-re-008
146,31
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE004
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
100,72
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
100,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479700849
Ilość zębów: 22
174,91
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
174,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9024JPN
283,53
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
283,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT MEGANE III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT MEGANE III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT MEGANE III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.