19 produktów
Wybierz auto
05261800178
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
22,38
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSW90038
25,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE12698
Wymiar gwintu: 1/8"x28h bsp
Ilość biegunów: 1
Rozwiń więcej danych
60,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
60,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x27 nptf
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
41,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
41,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700889
Punkty zmienne [bar]: 0.6
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
31,84
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE12699
Ciśnienie [bar]: 0.6
Wymiar gwintu: 1/8''x28h bsp
Rozwiń więcej danych
33,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
33,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELSW90073
Wymiar gwintu: R1/8
Kolor obudowy: Biały
25,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046312636
Wymiar gwintu: M 14x1,5
Kolor obudowy: Szary
19,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
19,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330698
21,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
21,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510500265
21,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
21,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40E1008JPN
Wymiar gwintu: M14�1,5
Rozmiar klucza: 21
19,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
19,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV46730006
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Cisnienie załączania [bar]: 0.5
Rozwiń więcej danych
26,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870180
29,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
29,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
27,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
27,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800180
29,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
29,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6ZL009600221
Wymiar gwintu: 1/8gas
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
68,83
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
68,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870178
21,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
21,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6ZL003259401
Wymiar gwintu: M14x1,5
Cisnienie załączania [bar]: 0.6
Rozwiń więcej danych
40,64
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
40,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie RENAULT MEGANE III czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie RENAULT MEGANE III ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie RENAULT MEGANE III objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.