53 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 63
Tylko w połączeniu z: Bhc1003, bhc1107, fhc1003, fhc1107
Rozwiń więcej danych
66,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
66,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
286,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV14SKV504
19,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 059145834d
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
66,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703356027
Dla numeru oe: 8k0145832b
34,51
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
34,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8k0145709h
Masa [g]: 415
74,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
97,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
110,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.6
Przewód układu chłodzącego: Przewód rurowy do bloku silnika, zimna strona
101,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
50,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
29,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360083
Strona zabudowy: Z prawej
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
173,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1000360084
Strona zabudowy: Z lewej
44,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.66
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
203,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
143,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
143,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 495
Rozwiń więcej danych
79,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
79,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV514
117,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
117,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
50,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
272,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
272,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.38
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do przewodu rurowego, zimna strona
69,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta AUDI A5 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.