46 produktów
Wybierz auto
SKV49SKV513
83,13
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
83,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617802753
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
158,26
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
158,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
148,20
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
148,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,20
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
312,36
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
312,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 600
Rozwiń więcej danych
180,74
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
180,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV203118
1 145,74
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
1 145,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYGPPBM045
40,45
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
40,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Technika połączeń: Henn
Rozwiń więcej danych
141,03
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
141,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 335
Rozwiń więcej danych
375,65
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
375,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.6
Masa [g]: 600
180,73
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
180,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
245,33
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
245,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
192,38
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
192,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, ze sprężyną zewnętrzną
Rozwiń więcej danych
200,72
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
200,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, ze sprężyną zewnętrzną
Rozwiń więcej danych
186,87
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
186,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618583389
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, obudowa przepustnicy, z lewej
152,22
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 510
Rozwiń więcej danych
181,61
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
181,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 540
Rozwiń więcej danych
204,72
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
204,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
403,49
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
403,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
331,23
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
331,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW X1 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.