49 produktów
Wybierz auto
SKV49SKV513
79,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
79,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
192,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
192,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
312,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
312,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
198,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
198,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
15,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3140360020
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
276,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
276,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 84
Rozwiń więcej danych
82,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
82,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV505
25,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
25,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV203118
1 168,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
1 168,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
158,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
158,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
147,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 47
Rozwiń więcej danych
71,60
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
71,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM045
61,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
14,41
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
14,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618513288
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
247,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
247,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617802753
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
158,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
158,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 330
Rozwiń więcej danych
148,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
148,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618583389
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, obudowa przepustnicy, z lewej
152,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
152,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Średnica wewnętrzna [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
11,71
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
11,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV548
34,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 03.06
34,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW X1 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.