Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do CHEVROLET CAPTIVA

36 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

127,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Długość przewodu elastycznego [mm]: 480
97,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma, Masa [g]: 483, Wersja: Part 1
68,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 611
87,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma, Masa [g]: 834, Numer komponentu: 2
119,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 48 05 398, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
113,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
58,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.5
64,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
48,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MET2389023

METZGER 2389023

Strona zabudowy: Turbosprężarka, Obudowa filtra powietrza, Artykuł uzupełniający / informacja u...
761,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej, Materiał: Silikon, Sekcja: częs�...
185,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 495, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
101,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [cm]: 34, średnica wewnętrzna [mm]: 60, średnica zewnętrzna [mm]: 71, Jednostka iloś...
47,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 350, Materiał 1. warstwy: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Mater...
54,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 300, Materiał 1. warstwy: FVMQ (kauczuk fluorosilikonowy), Mat...
89,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wylot
89,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
63,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wlot, Masa [g]: 282
142,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wlot, Masa [g]: 498, Wersja: Intercooler
86,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację CHEVROLET

Części zamienne do CHEVROLET

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie CHEVROLET CAPTIVA?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu CHEVROLET CAPTIVA?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CHEVROLET CAPTIVA należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

CHEVROLET CAPTIVA – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.