71 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434c8
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
17,04
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
65,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Pa 6 gf 30, pa 6 gf 15
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
109,36
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
109,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 706
Rozwiń więcej danych
89,48
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
89,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,98
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
70,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.27
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
150,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
150,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
146,91
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
146,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.el
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
82,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
82,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.as
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Rozwiń więcej danych
89,22
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
89,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, po stronie kierowcy, z lewej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
73,41
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
73,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382gs
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
55,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
55,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c8
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
25,65
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
107,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 23
Rozwiń więcej danych
17,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
17,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.08
Masa [g]: 80
45,94
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,16
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
14,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Strona zabudowy: Wlot
295,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
295,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
27,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
27,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Masa [g]: 20
21,59
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
21,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C5 II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.