71 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
109,54
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
109,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.as
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Rozwiń więcej danych
88,25
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
88,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Pa 6 gf 30, pa 6 gf 15
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
109,36
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
109,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
156,27
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
156,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
65,29
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
65,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,70
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
62,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,13
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
46,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
48,14
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
48,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c8
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
25,42
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
25,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,41
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
18,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.08
Masa [g]: 80
45,95
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
45,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
20,90
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
20,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
26,65
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
26,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382,ea
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
90,61
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
90,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,96
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
53,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 64
38,86
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
38,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z obejmą przewodu elastycznego
Rozwiń więcej danych
146,86
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
146,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, na dole
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
78,03
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
78,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 300
Rozwiń więcej danych
69,77
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
69,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 552
Rozwiń więcej danych
76,85
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
76,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C5 II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.