69 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
41,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330009
Dla numeru oe: 1434c8
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
17,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
58,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Ciężar [kg]: 0.38
Rozwiń więcej danych
69,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0703H
36,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
64,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
64,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81233
13,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Strona zabudowy: Wlot
298,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY11140360004
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, z prawej
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
97,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru artykułu: 96252
38,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
38,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.ha, 1498557080
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Rozwiń więcej danych
50,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.gz
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, na dole
Rozwiń więcej danych
55,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE008
Dla numeru oe: 0382,fn
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
38,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
38,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
48,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
48,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
74,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Silikon
Masa [g]: 141
40,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.08
Masa [g]: 80
45,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN JUMPY Jumpy II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.