42 produktów
Wybierz auto
131,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
146,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
120,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
103,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
103,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
82,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
49,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
100,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
94,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9
Rozwiń więcej danych
101,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
101,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
138,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
138,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 30000
Rozwiń więcej danych
133,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
98,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
102,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
107,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
107,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
97,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
101,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
101,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
130,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
130,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400301
Ilość połączeń: 4
156,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
47,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak CITROËN JUMPY Jumpy II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.