54 produktów
Wybierz auto
0510180526
Ciężar [kg]: 0.3
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
41,69
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
41,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
109,14
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
109,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BUOBIH18102
Dla numeru oe: 1434f6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
65,10
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
65,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
29,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
29,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,01
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
137,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,92
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
66,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,22
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
96,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
63,98
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
63,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.29
Masa [g]: 290
48,20
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
48,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Masa [g]: 150
57,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
57,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,31
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
37,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 277
Tylko w połączeniu z: Bhc1002, bhc1104, fhc1002, fhc1104
Rozwiń więcej danych
110,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
110,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 2s6q9c623ca
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
50,34
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
50,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
57,60
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
57,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
37,71
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330001
Dla numeru oe: 1434f6
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
72,64
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
72,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1 516 730 part2
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
142,54
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
142,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0538H
26,85
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
26,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360000
71,37
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
71,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1 219 454
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
40,63
zł/szt.
Kraków: pon. 20.10
U ciebie: pon. 20.10
40,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta FORD FIESTA V należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.