7 produktów
Wybierz auto
81,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
185,62
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
185,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
110,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
225,31
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
225,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
169,66
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
169,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
130,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta HYUNDAI GETZ należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.