30 produktów
Wybierz auto
NTYGPPME004
Strona zabudowy: Z lewej
44,95
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
44,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410191
Materiał: Tworzywo sztuczne, eco (kauczuk epichlorohydrynowy)
36,02
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
36,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME003
Strona zabudowy: Z prawej
44,95
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
44,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV07SKV997
1 102,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
1 102,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, wylot
Materiał: Tworzywo sztuczne
563,48
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
563,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2389015
Dla numeru oe: A2721421183
Materiał: Guma
21,22
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
21,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Technika połączeń: Henn, schelle/clamp
272,86
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
272,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
132,63
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
132,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0363H
136,20
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
136,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV904
103,02
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
103,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME076
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, wylot
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
300,88
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
300,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
271,77
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
271,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
281,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
281,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.7
193,67
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
193,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV903
82,45
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
82,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT50409
98,45
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
98,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z tyłu, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z miernikiem mas powietrza
2 491,60
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
2 491,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEED0127
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
506,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
506,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
Rozwiń więcej danych
196,71
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
196,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATANTK1196
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
125,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
125,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA GLK należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.