Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do MERCEDES-BENZ VITO W638

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 232, Ciężar [kg]: 0.26, średnica wewnętrzna [mm]: 48, średnica zewnętrzna [mm...
150,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od króćca ssącego do rury wodnej
99,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 189, Tylko w połączeniu z: BHC1003, BHC1106, BHC1108, FHC1003, FHC1106, FHC1108, ...
52,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GATANTK1183

GATES ANTK1183

Kolor: czarny, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
150,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od króćca ssącego do rury wodnej
100,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6385281982, Masa [g]: 877
116,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od przewodu wodnego do przewodu wodnego
75,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 638 528 28 82, Strona zabudowy: za turbosprężarką, średnica zewnętrzna 1 [mm]: 5...
44,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.875, Zdjęcie producenta: 1
103,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: PE (polietylen)
164,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: PE (polietylen)
56,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, z tyłu po prawej, Ciężar [kg]: 0.06, Przewód układu chłodzącego: Prze...
43,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od przewodu wodnego do przewodu wodnego
47,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6385282982, Masa [g]: 205
40,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6385282682, Masa [g]: 333
45,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
73,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR611514

HART 611 514

106,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
165,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6385281982
102,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie MERCEDES-BENZ VITO W638?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu MERCEDES-BENZ VITO W638?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ VITO W638 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

MERCEDES-BENZ VITO W638 – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.