498 produktów
Wybierz auto
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Długość przewodu elastycznego [mm]: 480
103,19
zł/szt.
Kraków: śr. 24.09
U ciebie: śr. 24.09
103,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
93,97
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
93,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
217,02
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
217,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
200,86
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
200,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,02
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
141,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 292
87,24
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
87,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,08
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
59,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATANTK1193
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
24,15
zł/szt.
Kraków: śr. 24.09
U ciebie: śr. 24.09
24,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA037028002
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
120,55
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
120,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
96,08
zł/szt.
Kraków: pt. 26.09
U ciebie: pt. 26.09
96,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,24
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
134,31
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
134,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Pe (polietylen)
90,72
zł/szt.
Kraków: śr. 24.09
U ciebie: śr. 24.09
90,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATANTK1076
Kolor: Czarny
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
44,15
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
44,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
68,52
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
68,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 48 05 578
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
209,76
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
209,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
96,55
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
96,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 520
Tylko w połączeniu z: Bhc1003, bhc1106, fhc1003, fhc1106
Rozwiń więcej danych
88,58
zł/szt.
Kraków: śr. 24.09
U ciebie: śr. 24.09
88,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
347,70
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
347,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej u góry, z lewej na dole
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
130,60
zł/szt.
Kraków: wt. 23.09
U ciebie: wt. 23.09
130,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta OPEL należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.