37 produktów
Wybierz auto
ABA042028004
104,70
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
104,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
150,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
128,75
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
128,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), tpe (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
179,45
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
179,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
101,03
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
101,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR11737
Materiał: Tpe (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
195,74
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
195,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
325,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
325,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
IBR11731
Materiał: Tpe (elastomer termoplastyczny)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
218,85
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
218,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334003
Dla numeru oe: 8200164191
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
145,77
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
145,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703354002
Dla numeru oe: 8200331958
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, wylot
231,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
231,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81627
134,71
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
134,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
89,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
161,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
161,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
226,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
226,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200229554
Strona zabudowy: Za turbosprężarką, kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
207,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
207,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 332
169,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
169,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
97,19
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
97,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
100,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
100,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, z przodu
135,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
135,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 522
177,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 02.10
177,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT KANGOO I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.