44 produktów
Wybierz auto
217,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
217,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
129,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
129,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
125,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
125,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,39
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPL026
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
73,02
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
73,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 681
Rozwiń więcej danych
179,19
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
179,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
112,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
112,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334025
Dla numeru oe: Part/oe 144607066r
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
96,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
96,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
Kształt: Kształt u
Rozwiń więcej danych
136,20
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
136,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Part/oe 8200648187
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
72,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
72,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.8
83,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
83,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
85,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
85,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
229,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
229,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.696
112,52
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
112,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 285
Rozwiń więcej danych
95,81
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
95,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703334038
Dla numeru oe: Part/oe 8200648187
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
131,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
131,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.2
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
121,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
121,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 907
114,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
114,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 93862449
Numer komponentu: 2
190,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
190,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
312,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
312,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta RENAULT TRAFIC II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.